6.2.10

«Θα πληρώσουν αυτοί που μέχρι σήμερα δεν πλήρωναν»

Περί πρωθυπουργικής δήλωσης πρόκειται.
Από τας μακρυνάς Ινδίας.

Στις 6 Οκτωβρίου πέρσυ έγραψα εδώ για τον κ. Παπανδρέου:

@ Κι όταν ο ίδιος μάς καλεί σε «συμμετοχή» μήπως εννοεί «συνενοχή»;;; Καμμία εμπιστοσύνη δεν έχω στα ελληνικά του!

Όπως καταλαβαίνετε ως εχέφρονες, αποκλείεται ο υπογράφων, ως εχέφρων, να θεωρεί ότι «ξεσκόλισε» με τα ελληνικά του ο πρωθυπουργός μας μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα!
Σίγουρα βελτιώθηκε! Η εξουσία εκτός από λάγνα πόρνη είναι και φοβερή δασκάλα!
Εγώ όμως εξακολουθώ να μην έχω καμμία εμπιστοσύνη στα ελληνικά του. Ούτε εσείς να έχετε! Έτσι σάς συνιστώ, φιλικά.

Παράδειγμα:
Με την φράση «θα πληρώσουν αυτοί που μέχρι σήμερα ΔΕΝ πλήρωναν», καθόλου δεν είμαι σίγουρος πως ο πρωθυπουργός μας δεν εννοεί όσους μέχρι τώρα ήταν τόσο φτωχοί, με εισοδήματα κάτω από το αφορολόγητο, ώστε ΔΕΝ πλήρωναν άμεσους φόρους.
Δεν θα εκπλαγώ, αν αυτούς καλέσει να πληρώσουν!
Καμμία εμπιστοσύνη δεν έχω στα ελληνικά του!

3 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Καλημέρα

Μην ανησυχείς "κοντός ψαλμός αλληλουϊα"

:-) [θα μάθουμε τελικά πόσο καλά είναι τα ελληνικά του (τους)]

Ν.Α. Λάμπης είπε...

Ρέ σύ Ατακαδόρ,
μήπως το παρακάνεις;

Τά ρίχνεις όλα στη γλώσσα... ενώ το άτομο ένα ψεμματάκι είπε (με άλλο βέβαια νόημα από ότι το διαστρεβλωμένο σου μυαλό κατάλαβε)...

Καλή σου βδομάδα πάντως.
Νά 'σαι καλά.
Μέ 'κανες και γέλασα με την ευρηματικότητα που σέ διακρίνει.

phlou...flis είπε...

Πάψε γιατί ρίχνεις ιδέες και δεν θα αργήσουν να τις υλοποιήσουν